Future of Mobile Tagging Report


Os consumidores tem aderido em grande escala aos novos gadgets, como sejam os smartphones, proporcionando um novo canal de comercialização, com escala suficiente, para diluir os investimentos realizados do ponto de vista de marketing e vendas.

Este realtório é um olhar perspicaz para a nova tendência de mercado, apresentando de forma muito bem conseguida o poder dos smartphones e demais telemóveis ao facilitar o acesso aos consumidores.

Por outro lado facilita ás marcas uma forma muito mais prática para por em prática as várias soluções de tagging.

Recomendo novamente a leitura dos seguintes artigos:

Source: Friday Five: Emerging Trends in Mobile Tagging

About João Geraldes

Sales & Marketing Manager at Timestamp and University Lecturer. Chairman of the Meeting of O. V. – Portuguese Association of Sales Professionals, Member of the board of Economists number 10723.
This entry was posted in Mobile Marketing (Uk) and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s